تبلیغات
مرجع اطلاعات پزشکی - "رژیم غذایی" مناسب برای داشتن موهایی سالم و جذاب
 
درباره وبلاگ


مرجع اطلاعات پزشکی

مدیر وبلاگ : site059
نظرسنجی
مایل به دیدن چه مطالبی در سایت 059 هستید ؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
مرجع اطلاعات پزشکی
مرجع اطلاعات پزشکی
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

"رژیم غذایی" مناسب برای داشتن موهایی سالم و جذاب

در وعده ناهار می‌توانید از ساندویچ بوقلمون با نان و کاهو و گوجه فرنگی و یا سالاد به همراه فلفل سبز و قرمز و گوجه فرنگی استفاده کنید.
رژیم‌های غذایی غنی از ویتامین‌ها می‌توانند از داشتن موهایی بی‌حال و شکننده جلوگیری کند و برای سلامتی و درخشندگی مو‌ها اهمیت بسیاری دارد.

نیره احمدی، ‌ کار‌شناس تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: افرادی که موهای خشک، ‌ سست و شکننده دارند و با داشتن این مو‌ها اذیت می‌شوند بهتر است که از این رژیم غذایی استفاده کنند. 

وی افزود: در وعده صبحانه بهتر است غلات به همراه سرشیر و آب پرتقال خورده شود و یا غلات را به همراه شیر سویای کم چرب، ‌ توت فرنگی و آب گریپ فروت استفاده شود. 

وی اذعان داشت: در وعده ناهار می‌توانید از ساندویچ بوقلمون با نان و کاهو و گوجه فرنگی و یا سالاد به همراه فلفل سبز و قرمز و گوجه فرنگی استفاده کنید. 

وی در ادامه گفت: ‌در انتخاب دوم در وعده ناهار نیز می‌توانید از سوپ نخود، ‌ نان گندم سیاه، ‌ کلم بروکلی و هویج و سرشیر استفاده کنید. 

وی گفت: ‌در وعده غذایی شام می‌توان سیب‌زمینی شیرین له شده‌، لوبیای سبز بخار پزشده، ‌ را مورد استفاده قرار داد. 

وی در خاتمه گفت: غذاهای نام برده شده به شدت در نرمی مو نقش مثبت دارد. 




نوع مطلب : سلامت عمومی، 
برچسب ها : "رژیم غذایی" مناسب برای داشتن موهایی سالم و جذاب در وعده ناهار می‌توانید از ساندویچ بوقلمون با نان و کاهو و گوجه فرنگی و یا سالاد به همراه فلفل سبز و قرمز و گوجه فرنگی استفاده کنید. رژیم‌های غذایی غنی از ویتامین‌ها می‌توانند از داشتن موهایی بی‌حال و شکننده جلوگیری کند و برای سلامتی و درخشندگی مو‌ها اهمیت بسیاری دارد. نیره احمدی، ‌ کار‌شناس تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: افرادی که موهای خشک، ‌ سست و شکننده دارند و با داشتن این مو‌ها اذیت می‌شوند بهتر است که از این رژیم غذایی استفاده کنند. وی افزود: در وعده صبحانه بهتر است غلات به همراه سرشیر و آب پرتقال خورده شود و یا غلات را به همراه شیر سویای کم چرب، ‌ توت فرنگی و آب گریپ فروت استفاده شود. وی اذعان داشت: در وعده ناهار می‌توانید از ساندویچ بوقلمون با نان و کاهو و گوجه فرنگی و یا سالاد به همراه فلفل سبز و قرمز و گوجه فرنگی استفاده کنید. وی در ادامه گفت: ‌در انتخاب دوم در وعده ناهار نیز می‌توانید از سوپ نخود، ‌ نان گندم سیاه، ‌ کلم بروکلی و هویج و سرشیر استفاده کنید. وی گفت: ‌در وعده غذایی شام می‌توان سیب‌زمینی شیرین له شده‌، لوبیای سبز بخار پزشده،
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب