تبلیغات
مرجع اطلاعات پزشکی - از افت انرژی در بعد از ظهر پیشگیری کنید
 
درباره وبلاگ


مرجع اطلاعات پزشکی

مدیر وبلاگ : site059
نظرسنجی
مایل به دیدن چه مطالبی در سایت 059 هستید ؟








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
مرجع اطلاعات پزشکی
مرجع اطلاعات پزشکی
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

از افت انرژی در بعد از ظهر پیشگیری کنید

از دانه های جوانه زده به منظور کسب سریع انرژی و به عنوان میان وعده استفاده کنید.
افت انرژی در بعد از ظهر، علامت ضعف عملکردی غده فوق کلیوی، ضعف سوخت و ساز کربوهیدرات ها و قند، و نبود غذاهای مغذی یا وجود غذاهای تهی از مواد مغذی است. 

از خوردن قند و شکر، کافئین و غذاهای لبنی در وعده ی ناهار خودداری کنید و به جای آنها از برنج سبوس دار حبوبات، سیب زمینی شیرین و دانه های آفتابگردان استفاده کنید. 

از دانه های جوانه زده به منظور کسب سریع انرژی و به عنوان میان وعده استفاده کنید. 

همچنین می توانید با مصرف ویتامین های گروه ب غدد فوق کلیوی خود را تقویت کنید. 

استفاده از مکمل های غذایی گروه ویتامینی ب در وعده ناهار می تواند مفید باشد. 

همچنین برای افزایش انرژی در بعد از ظهر، از یک فنجان آب داغ به همراه تنتورهای گیاهی مارچوبه و جنسینگ استفاده کنید. 

این ها منابع طبیعی ویتامین های گروه ب هستند.




نوع مطلب : سلامت عمومی، 
برچسب ها : از افت انرژی در بعد از ظهر پیشگیری کنید از دانه های جوانه زده به منظور کسب سریع انرژی و به عنوان میان وعده استفاده کنید. افت انرژی در بعد از ظهر، علامت ضعف عملکردی غده فوق کلیوی، ضعف سوخت و ساز کربوهیدرات ها و قند، و نبود غذاهای مغذی یا وجود غذاهای تهی از مواد مغذی است. از خوردن قند و شکر، کافئین و غذاهای لبنی در وعده ی ناهار خودداری کنید و به جای آنها از برنج سبوس دار حبوبات، سیب زمینی شیرین و دانه های آفتابگردان استفاده کنید. از دانه های جوانه زده به منظور کسب سریع انرژی و به عنوان میان وعده استفاده کنید. همچنین می توانید با مصرف ویتامین های گروه ب غدد فوق کلیوی خود را تقویت کنید. استفاده از مکمل های غذایی گروه ویتامینی ب در وعده ناهار می تواند مفید باشد. همچنین برای افزایش انرژی در بعد از ظهر، از یک فنجان آب داغ به همراه تنتورهای گیاهی مارچوبه و جنسینگ استفاده کنید. این ها منابع طبیعی ویتامین های گروه ب هستند.،
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب